اخبار و اطلاعات تخصصی حیوانات

زردتشت: پناه دادن به ماده سگ و مراقبت از توله هایش مانند پرورش و تربیت فرزندان انسان پر ارج ست!

اخبار و اطلاعات تخصصی حیوانات

زردتشت: پناه دادن به ماده سگ و مراقبت از توله هایش مانند پرورش و تربیت فرزندان انسان پر ارج ست!

این چهره ها را بخاطر بسپارید (نجاتگران حیوانات)

این تصاویر افرادی ست که با خونسردی از کنار موجوداتی که در رنج بودند و نیاز به کمک داشتند نگذشتند!
افرادی که با وجدان بیدار و قلبی مهربان در قالب یک فرشته نجات ظاهر شدند!همه فرشته ها لزوما بال ندارند!
بعضی از عکسها مربوط به امدادگران ست،افرادی از خودگذشته ای که برای نجات از باارزش ترین داشته خود یعنی جانشان می گذرند.بنظرم این یکی از زیباترین مشاغل دنیاست!  
 گردآوری :شیما.م










تصاویر بالا مربوط به حیوانات آسیب دیده در آتش سوزی اخیر استرالیاست!








 
 





نظرات 2 + ارسال نظر
maryam چهارشنبه 9 دی 1388 ساعت 11:54 ب.ظ

اغلب بخاطر علاقه باور نکردنی به حیوانات احساس میکردم حتما خود من یکی از آنها هستم و اصلا انسان نیستم . آنقدر حیوانات را دوست دارم که نتوانستم بسیاری از عکسها را بینم چون من زن بیماری هستم و قلبم شروع به لرزش غیر عادی میکند. ولی آنچه که توانستم ببینم مرا به گریه انداخت که چرا ما ایرانیان نتوانسته ایم مانند آنها با حیوانات درست رفتار کنیم. حیوان آزاری در بچه های ما نتجه تربیت غلط والدین آنهاست . به صراحت بگویم مرگ یک حیوان برایم بسیار بسیار غم انگیز تر از مرگ یک انسان است . ما انسانها خودمان به خودمان بها میدهیم ولی چه کسانی به حیوانات بهاء میدهند؟
دیروز در سایت یاهو رییس جمهور احمق امریکا برای تفریح گلوله برف را به صورت یک گربه نازنین زده بود و من حتی از این عکس کپی کردم . من اصلا فرد سیاسی نیستم ولی کاش میشد با پتک آهنی به صورت اوباما زد تا دیگر هوس برف برت کردن نکند.

Saghar چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 12:45 ب.ظ http://animal.clooblog.com/

سلام . واقعا احساس خوبیه وقتی به یه بی زبان کمک می کنی
امید وارم کشور ما هم به جا این که حیوانات بی پناه رو که تو خیابونن بکشن کمکشون کنند جون این مخلوقات خدا دروغ نمیگن و با تمام وجود جواب کمک ادم رو میدن .
خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد