اخبار و اطلاعات تخصصی حیوانات

زردتشت: پناه دادن به ماده سگ و مراقبت از توله هایش مانند پرورش و تربیت فرزندان انسان پر ارج ست!

اخبار و اطلاعات تخصصی حیوانات

زردتشت: پناه دادن به ماده سگ و مراقبت از توله هایش مانند پرورش و تربیت فرزندان انسان پر ارج ست!

دوستی برای پتا

تصمیم گرفتم که یه همبازی برای پتا بیارم چون بیشتر مواقع خونه نیستم و دوست نداشتم پتا احساس تنهائی کنه.از طرفی عاشق گربه های هیمالین بودم و این شد که بالاخره بعد از مدتی جستجو آقا سورن رو پیدا کردم و ۳ اردیبهشت موقعی که دو ماه و ۱۴ روزش بود خریدم.تو این مدت هر بار که خواستم در مورد آقا سورن بنویسم کاری پیش اومد و نشد.برای همین این عضو جدید خونواده رو با کمی تاخیر خدمتتون معرفی میکنم. 

سورن متولد ۲۱ بهمنه (دقیقا یه هفته قبل از تولد من)   

سورن به خونه ما اومد اما نزدیک به یه هفته رفتار پتا بشدت باهاش خصمانه بود٬حتی پتا از دست منم عصبانی بود که چرا یه گربه دیگه رو به قلمروش آوردم اما بعد از مدتی کم کم بوجودش عادت کرده الان گاهی که پتا حوصله داشته باشه با هم بازی می کنن اما امان از روزی که پتا خانوم نخواد بازی کنه باز رفتارای تهاجمیش به سورن شروع میشه! 

پتا نسبت به زمانیکه تو خونه گربه دیگه ای نبود رفتارش تغییر کرده .اون موقع با من بازی میکرد و مهربونتر بود اما الان دیگه خیلی با من بازی نمیکنه و حساستر هم شده برای همین سعی میکنم بیشتر هواشو داشته باشم تا حس نکنه که سورن رو بیشتر از اون دوست دارم. 

نظرات 5 + ارسال نظر
مونا سه‌شنبه 9 تیر 1388 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام آوا جان.ببخشید این عکس آقا سورن گل باز نمی شه!
اگه امکان داره توی سایت دیگه ای آپلود کنید تا ما هم ببینیمش و لذت ببریم.

متاسفانه سایت دیگه ای سراغ ندارم.بیشتر سایتهای آپلود تصاویر تو ایران فیلتره برای همین خیلی از دوستان نمی تونن تصاویر رو ببینن

مونا چهارشنبه 10 تیر 1388 ساعت 05:09 ب.ظ

وای چقد نازه.ماشاا... .
حالا کدوم یکی از این هیمالین ها ست؟

عکسش همین عکس تکی توی پست (دوستی برای پتا)است عکسهای پست قبلی هیچ کدوم گربه من نیستن و فقط برای معرفی این نژاد تصاویرو گذاشتم

ژاله پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 12:05 ب.ظ

گربه ها اکثرا نسبت به گربه تازه وارد احساس حسادت شدیدی بهشون دست میده. سعی کن بیشتر با پتا مهربان باشی تا کم کم به وجود هم عادت کنند. گربه های ماده این رفتار درشون بیشتر از نرهاست.
خیلی گربه خوشگلیه مشاللله

درسته ژاله جان.منم تمام تلاشم رو میکنم بیشتر توجهم به پتا باشه.خوشبختانه سورن هم حساس و حسود نیست و زمانیکه برای پتا کمی بیشتر وقت و توجه صرف میکنم مشکل ایجاد نمیکنه

مونا پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 06:03 ب.ظ

می دونم سورن همین یکی یه دونه است منظورم این بود که کدوم زیر شاخه است؟؟؟(!)

آهااا :)...جز دسته اول هیمالین هاست

مرجانک سه‌شنبه 27 مرداد 1388 ساعت 12:40 ق.ظ http://asalijon.blogfa.com

ورود آقا سورن را به پتای عزیز تبریک و شادباش گفته برای شما صبری عظیم را خواهانم .
مواظب خودت باش .
قررررررررررررررررررررررررررربانت .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد