اخبار و اطلاعات تخصصی حیوانات

زردتشت: پناه دادن به ماده سگ و مراقبت از توله هایش مانند پرورش و تربیت فرزندان انسان پر ارج ست!

اخبار و اطلاعات تخصصی حیوانات

زردتشت: پناه دادن به ماده سگ و مراقبت از توله هایش مانند پرورش و تربیت فرزندان انسان پر ارج ست!

همستر خرسی!

می دونستین به بعضی از همسترای سوری که به لحاظ رنگی و ظاهری شبیه خرس هستن bear hamster میگن؟این دسته از همسترای سوری مشخصات خاصی دارن که در عکس زیر می بینین.  

 

نظرات 13 + ارسال نظر
مرجانک چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 02:19 ق.ظ http://asalijon.blogfa.com

آوای گرامی
درود بر شما
با تمثیل هایی از تهران قدیم به روزم .
طبیعت نگهدارت باد .

علیرضا چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 09:57 ق.ظ

سلام
من یه همستر دارم . الان دو ماهه که دارم ازش نگهداری می کنم هنوز رام نشده . یا گاز میگیره یا فرار می کنه . تا وقتی هم چراغها رو خاموش نکنیم و بریم بخوابیم از خونش بیرون نمی یاد . لطفا راهنمایی کنید که چه کار دیگه ای میتونم برای رام کردنش انجام بدم

رفتار حیوانات رابطه مستقیم با رفتاری داره که ما با اونها داشتیم.همستر شما قطعا قبل از اومدن به خونه شما در جای نامناسب و با افرادی که هیچ توجه و علاقه ای بهش نداشتن بوده و الان بسیار منزوی و تهاجمی شده چون از آدما می ترسه.این رفتارش یه دلیل دیگه هم می تونه داشته باشه ممکنه پدر و مادری به هر دلیل عصبی داشته و این مسئله رو خودش هم بی تاثیر نخواهد بود.هرچند به خاطر داشته باشین همستر مثل سگ یا گربه نیست که هر دقیقه بتونین بغلش کنین.بعضی از همسترا اصلا دوست ندارن بغلشون کنیم شما هم بهتره اصرار نکنین تا اون مجبور نباشه برای خلاصی گاز بگیره یا فرار کنه با اصرارتون اونو لجبازتر وعصبی تر می کنین...اگه واقعا الان در شرایط خوبی به سر میبره امکان اینکه روزی اهلی تر بشه هست عوامل محیطی و ارثی بر روی حیوانات هم اثر گذاره برای همین توصیه اکید میشه از هر جائی حیوان خانگی نخریم.الان هم پیشنهادی جز صبر و توجه کافی نمی تونم بکنم.ضمن اینکه به تغذیه اش هم برسین.سوتغذیه هم در بدخلقیشون تاثیرگذار خواهد بود.

Amir پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 09:21 ب.ظ http://www.majooj.parsiblog.com

ba salam mojadad
Mazerat mikham az inke bedone ejaze az weblogeton estefade kardam.
Bebakhshid man ye adame taze kar hastam bayad mano bebakhshid
chashm manbaa ham zekr mikonam va fontesham avaz mikonam
age moshkeli digei dare begid mamnoon misham

[ بدون نام ] جمعه 5 مهر 1387 ساعت 09:46 ق.ظ

آوا جان ما مطلب می ذاریم منبع رو می زنیمhttp://hamster-station.blogsky.com/

یه وخ دعوامون نکنی ها
یه بار مطلب از ساییتون برداشتم یادم رفت منبع بزنم گرگ تنها منو دعوا کرد
چی فکر کردی

برام جالب بود که یه نفر به این کار اعتراض کرده.گرگ تنها یکی از دوستای خوب من هستن که متاسفانه وبلاگ قبلیشون فیلتر شده و من هیچ آدرسی الان ازشون ندارم.خودشون هم متاسفانه آدرس جدیدشون رو به من ندادن.اگه شما خبری دارین ممنون میشم بهم اطلاع بدین.توی وبلاگ هم گفتم استفاده از مطالب با ذکر منبع موردی نداره.

مینا شنبه 13 مهر 1387 ساعت 01:49 ب.ظ

آوا جان وبلاگ زیرو ببین:
http://lone-wolf.blogfa.com/
اگه از گرگ تنها آیدی داری به من بده چون باهاش کار خیلی مهمی دارم

این وبلاگ گرگ تنهاست؟یا تشابه اسمیه؟متاسفانه آی دی ازش ندارم عزیزم

مینا سه‌شنبه 16 مهر 1387 ساعت 05:24 ب.ظ

نمی دونم آوا جان
یا تشابه اسمیه یا نه :D

lone wolf پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 12:30 ب.ظ http://lone-wolf.blogfa.com/

درسته دوستان .این آدرس وبلاگ جدید منه .وبلاگ قبلیم بدست چند تا از اراذل و اوباش اینترنتی(شکاچیهای وبلاگ نویس که تشنه به خون من هستن!!!) هک شد ، و اونا رو صفحه اول بلاگم پیام فیلترینگ گذاشتند که همه رو به اشتباه بندازن! وگرنه من مطلب غیر قانونی نداشتم که بلاگم فیلتر بشه.
این هم آدرس وبلاگ جدید بنده ... که البته خیلی وقته آپ نشده:

کجا غیبت زد یه دفعه؟؟در هر حال خوشحالم دوباره خبری ازت به من رسید.

[ بدون نام ] شنبه 20 مهر 1387 ساعت 02:13 ب.ظ

اما من با اونکی گرگ کار دارم نه با D :D :D lone wolf

من اون یکی گرگ رو نمیشناسم!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 22 مهر 1387 ساعت 09:01 ب.ظ

چه عجیب

اون شما رو می شناسه شما اونو نمی شناسی

چه عجیب
اما من خودم چند وقت پیش مطلبی در وبلاگتون در مورد گرگ تنها دیدم

بگذریم **********

اصلا عجیب نیست.ممکنه خیلی ها منو به واسطه اینکه مشتریام بودن بشناسن ولی لزوما من همشون به خاطرم نمیاد.احتمال دیگه ای هم وجود داره شاید واقعا این شخص دوست من باشه ولی آیا من همه اسمهای مستعار دوستام رو تو نت می دونم؟یه نفر ممکنه از اسامی مختلفی تو سایتهای مختلف استفاده کنه.من یه گرگ تنها تو نت می شناسم که مشتریم بوده و وبلاگشون هم می خوندم اما هک شد و خبری ازشون نداشتم تا همین چند روز پیش که برام پیام گذاشتن جای دیگه مشغول به وبلاگ نویسی شدن.در هر حال لزومی نداره که بخوام دروغ بگم.اون مطلبی هم از گرگ تنها تو وبلاگ منه مال همین گرگ تنهائیه که وبلاگش هک شده و الان یه وبلاگ جدید ساخته.حالا مطمئنی آی دیش اینه شاید گرگ خاکستری یا چیز دیگه ای باشه؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 مهر 1387 ساعت 01:12 ب.ظ

سلام
آوا جان من یه همستر گرفتم شبیه این همستر خرسی هست اما سه خورده کمرنگ تره
هنوز کوچولوهه
خیلی شیطونه
از دیشب تا حالا داشته چرخ و فلک بازی می کرده
تو دستم نمیاد
یعنی خودمم می ترسم بگیرمش چون هنوز بچه خیلی بدنش نرم بود مخصوصا استخوناش
می ترسم بگیرمش چیزیش بشه

سلام عزیزم.همه حیوانات مدتی طول میکشه تا به محیط جدید زندگیشون عادت کنن و به افراد اون خونه خو بگیرن.باید بهش فرصت بدی و سعی کن تو این مدت کمتر اصرار به بغل کردنش داشته باشی.تا می تونی باهاش حرف بزن و یه اسم براش انتخاب کن چون کوچیکه اون اسم رو سریع یاد میگیره و هر بار که صداش کنی عکس العمل نشون میده.یادتم باشه بعضی از همسترا خیلی دوست ندارن کسی بغلشون کنه بعد از یه مدتی خودت متوجه میشی همسترت این جوری هست یا نه.اگه دوست نداشت کاری بهش نداشته باش اصرارت اون عصبی و لجباز می کنه.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 04:06 ب.ظ

آوا جان هنوز اسمی به ذهنم نرسیده اما باهاش حرف می زنم
خوشش نمیاد بگیریمش تو دستم
خوشش نمیاد نازش کنم
سنشم زیر 2 ماهه

تو این سن همشون کمی ترسو هستن گاهی وقتی اگه به زور بغلشون کنی از شدت اضطراب خودشون رو خیس می کنن .کمی صبر کنی بهت عادت می کنه.

[ بدون نام ] جمعه 26 مهر 1387 ساعت 01:34 ب.ظ

آوا جان خیلی شره این همسترم
همسترای قبلی من هیچکودومشون این قدر شر نبودن
راستی یه چیزی
همستر قبلی من خودش یاد گرفته بود وقتی می ذارمش بیرون راه بره هر موقع خسته شد خودش بره تو قفسش
چی کار کنم اینم یاد بگیره خودش بره تو قفسش؟

حیوونا هم مثل آدما خصوصیات اخلاقی متفاوتی دارن.اگه هر روز یه ساعت خاص و یه زمان معین تو خونه رهاش کنی و چند بار خودت بذاری تو قفس به انجام این کار عادت می کنه.البته گاهی هم بعضی از همسترا این کارو نمی کنن یعنی هیچ وقت به قفس برنمی گردن.گفتم که رفتارشون متفاوته.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 مهر 1387 ساعت 02:34 ب.ظ

وایییییییی
خودش بلده بره تو قفسش
اینقدر شیطونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد