اخبار و اطلاعات تخصصی حیوانات

زردتشت: پناه دادن به ماده سگ و مراقبت از توله هایش مانند پرورش و تربیت فرزندان انسان پر ارج ست!

اخبار و اطلاعات تخصصی حیوانات

زردتشت: پناه دادن به ماده سگ و مراقبت از توله هایش مانند پرورش و تربیت فرزندان انسان پر ارج ست!

معرفی برخی از لوازم استاندارد همستر (۱)

  

 

  

 

توپ همستر ساخت کشور بلژیک٬با رنگهای متنوع.دیگه نگران گم شدن همسترتون یا جویده شدن سیم وسایل برقی هنگام رها بودن همستر در محیط خونه نباشین.ضمن اینکه همسترها در بودن در این چرخ و فلکهای متحرک لذت میبرند.

 

       (جنس:چوب مقاوم غیر قابل جویدن)    

            (جنس:چوب مقاوم غیرقابل جویدن)                                                

           (جنس:پلاستیک فشرده٬ساخت کشور بلژیک) 

پنهان بودن و خوابیدن در مکان تاریک و کوچک به همسترها احساس امنیت میدهد٬آنها از اینکه در زمان خواب با نور شدید یا لمس شدن بیدار شوند بیزارند به همین دلیل وجود یک خانه در قفس آنها ضروری ست تا در طول روز در فضائی تاریک و غیرقابل دسترس استراحت کنند.خانه های مخصوص همستر در بهترین سایز و با بهترین متریال(برای جلوگیری از بو گرفتن خانه و یا جویده شدن)تهیه شده اند ضمن اینکه شست و شوی آنها بسیار آسان ست. 

 اسپری ضدعفونی کننده و ضدبو مناسب برای تمام حیوانات خانگی:این اسپری باید بعد از شستن قفس و روی پوشالهای تمیز استفاده شود و تا مدتها بوی ادرار همستر توسط مواد این اسپری جذب میشود و از انتشار آن جلوگیری خواهد شد.

 

 

پودر ضد عفونی کننده و ضد بو ساخت کشور هلند٬قوی و بسیار مقرون به صرفه(هر بسته حداقل دو سال برای یک همستر کفایت میکند)(طریقه مصرف:محل نگهداری همستر را با مواد شوینده شسته و خشک کنید٬از آنجائی که همستر فقط یکی از چهار کنج قفس را برای دفع ادرار انتخاب می کند در چهار کنج قفس مقدار کمی پودر پاشیده و سپس تراشه چوبها را روی پودر بریزد!پودر جاذب بسیار قوی رطوبت و همچنین از بین برنده بوی ادرار میباشد!!)

 

محلول مخصوص شستشوی توالت همستر ۵۷۰ گرمی 

توالت همستر: در ساخت این توالت موادی به کار رفته که انتشار بو را به حداقل میرساند و از مرطوب شدن تراشه چوبها نیز جلوگیری میکند و شستشوی آن هم بسیار آسان است.

 

تونل طرح چوب ساخت کشور چک٬مناسب قفس یا آکواریوم٬بدون نیاز به مونتاژ یا سوراخ کردن قفس و آکواریوم 

 

 

 ناخن گیر:ناخن همستر به سرعت رشد می کند و نیاز به کوتاه شدن دارد٬استفاده از ناخن گیرهای معمولی برای کوتاه کردن ناخن همستر بسیار سخت است.این ناخن گیر در سایزی مناسب انجام این کار را بسیار راحت کرده است. 

  

قفس:طرح برگرفته از زیستگاه طبیعی همستر و با کلیه تجهیزات موردعلاقه همستر

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد